Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2016

ΒΙΤΑΜΙΝΗ C




 Εποχή ιώσεων και τι καλύτερη θωράκιση για τον οργανισμό μας από τη βιταμίνη C. ΤΑ ΠΡΟΜΥΡΙΩΤΑΚΙΑ πέρασαν στη δράση σήμερα και αφού μάθαμε για τη σπουδαιότητα για το ανοσοποιητικό μας σύστημα της βιταμίνης C στύψαμε πορτοκάλια και ήπιαμε το φυσικό χυμό τους μαζί με το πρωινό μας.Θα συνεχίσουμε την πρακτική μας αυτή και τις επόμενες ημέρες προσδοκώντας να μπουν στην καθημερινότητα των παιδιών ωφέλιμες για την ποιότητα ζωής τους διατροφικές συνήθειες.

Όλοι έχουμε ακούσει για τη σημασία της βιταμίνης C στη διατροφή και την υγεία μας, και δεν είναι λίγοι εκείνοι που φροντίζουν να τη λαμβάνουν καθημερινά, είτε πίνοντας χυμούς από φρεσκοστυμμένα πορτοκάλια είτε μέσω φαρμακευτικών συμπληρωμάτων. Η έλλειψή της συνήθως προκαλεί εξάντληση, αδυναμία, μάτωμα ούλων, καθώς και μυϊκούς πόνους. Γι' αυτό τη χρειάζονται ακόμα περισσότερο άτομα που δεν τρώνε αρκετά φρούτα και λαχανικά, άτομα που βιώνουν καταστάσεις έντονου στρες, όσοι υποφέρουν από συχνά κρυολογήματα (άρα έχουν ασθενές ανοσοποιητικό σύστημα), καθώς και οι καπνιστές, των οποίων οι ανάγκες για βιταμίνη C είναι αυξημένες σε ποσοστό περίπου 50% σε σχέση με τους μη καπνιστές. Η βασική λειτουργία της βιταμίνης C είναι αντιοξιδωτική, το γεγονός δηλαδή ότι εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες που είναι καταστροφικές και ευθύνονται για πολλές σοβαρές ασθένειες, συμπεριλαμβανομένου του καρκίνου και των καρδιοπαθειών. Ταυτόχρονα, η βιταμίνη C βοηθά σε σημαντικές λειτουργίες του οργανισμού, όπως η σύνθεση κολλαγόνου (άρα στην προστασία της επιδερμίδας), η αποκατάσταση ιστών και επούλωση πληγών, η δημιουργία αντισωμάτων και διέγερση λευκών αιμοσφαιρίων, η απορρόφηση του σιδήρου, ενώ δρα και ως αντιισταμινικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου